jag gillar inte rubriker-.-

Jag orkade inte blogga igår, så jag skriver något nu.
Jag har typ solat hela dagen, och så har jag veit och spelat äventyrsgolf, och spelat fotboll med mina syskon:) Sen har jag inte gjort något annat.
Jag har fått ett sommarjobb idag ( på tal om ingenting )

pappa: Jag har fixat sommarjobb till dig, om du vill så får du städa på komunen.
jag: om de är bra betalt??
pappa: du får 10.92e /h och du behöver bara städa i ca 2 timmar / dag.
jag: jo de låter bra!

Sen så räknade jag ut att jag får lite på 109 e i veckan! och jag ska jobba till sista juli. Så jag kommer att vara RIK! Emma gillar:) Och jag börjar i morgon.Jag får välja när jag jobbar på dagarna, och jag tror att de är bäst att börja typ 5, 6 tiden, för då behöver jag inte stiga upp tidigt på morgonen, haha , men jag behöver ju inte jobba så alla dagar, så de är bra och pappa ska vara min chef!
men att de kommer midsomma bilder om en stund:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0