:)

God kväll!

Okej de där lät för vuxet, men skiit samma nu får det vara så.. Men att för typ en stund sen så åkte mina kära kusiner här ifrån, vi spelade fotboll och de var försten till 100!, men vi kom aldrig så långt.
Och sen så bestämde vi att jag, Elina, mamma, och moster ska fara till typ tuns, eller hur man nu stavar det, på tisdag och de är GULD!!! Sen så ska jag och Elina även fara till Grönalund i sommar, najjs??? svar: JA:) Och vet ni hur GULD de är att ha tv i köket när det är vm?? Jo de är hur Guldigt som helst! Men jässus nu var det mycket här, men ni behöver nog inte läsa, det räcker med att ni kommenterar och rabblar igenom de jag skriver(:
men att här kommer de nån bild

 
de här var nog ett lite udda inlägg, men skit samma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0