:D

Idag såhar de varit en vanlig dag i skolan, förutom att jag fick en sticka i foten och att en viss person bet mej i armen, och att jag slog bakhuvet i bänken och att jag typ stog å vässte mimmis konstiga penna hela timmen. fråga mej inte hur jag lyckas, de måste nog vara någge medfött problem, elr någge sånt, men iaf. dagen har iaf sett ut så här:
1.Kemi
2.Tyska
3.Musik
--mat--
4.svenska(film)
--mellanmål--
5.Geografi
6.Finska
---> fys träning(Y)
---> hem

jajja, de var nog allt, om ni är intresserade så har ni nog läste de.

byebye
P.S bar 13 dar till min födelsedag och 29 dar till thailand.


Kommentarer
Postat av: mimmi

haha, oupsie :$

2010-01-15 @ 19:42:16
Postat av: till mimmi

va??:D

2010-01-26 @ 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0