Fortsättnig av förra inlägget

Bara för att jag tycker att de är jobbigt att läsa ett inlägg som är typ jätte långt så delar jag upp de här.

Okej, sen var det torsdag, då var jag ute och solade.
Sen kom fredagen, då var vi ut på sjön med kusinerna, sen for vi till mormor och morfars stuga, och åt middag, sen gjorde vi någonting och sen vid 10 tiden så åt vi kräftor, mums, sen så låg jag moa och elian och pratade i mormor och morfars sovrum. sen så sommnade vi en stund ochj sen så vaknade vi åt chips och sen så gick vi och la oss.

mamma tog bilder , men jag orkar inte ladda upp dom, kommer en annan gång:)
Men nu bjuder jag på en jätte söt bild på mig och Elina när vi låg i en hängmatta på fjäderholmarna


( mobil bild)

Kommentarer
Postat av: isabella

emma! hör av dig när du ser dethär, på msn eller någonstans så ska jag fixa gilla knapp åt dig! :D

2010-08-10 @ 12:39:31
URL: http://isabellove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0