För Linas skull♥

Nu gör jag ett inlägg för min kära vän linas skull
Så dagen idag har varit chillchill, vi gillar.Vi var på alandica till typ 12(såg på teater)
När vi komm till skolan så hade vi rast till 20 över 1, mycket bra tänkt av lärarana.
Sen så gjorde vi några saker i klassen, vet inte riktigt vad de var. Annars så har de inte hänt så mycket,
Är på depp humör just nu, kanske inte är så svårt att gissa, DET SNÖAR! Emma *ogillar*
Jag som trodde att vi skulle slippa se den på ett tag, men tydligen inte. Jajja, de var nog allt jag hade att säga.

Varsågod Lina♥


Kommentarer
Postat av: Liina

taack emma ! :D <33

2010-04-21 @ 20:16:07
Postat av: Till Lina

Varsågod igen <333

2010-04-22 @ 18:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0