27 April 2010

Hejsan!

Igår så skrev jag inget, men jag orkade inte, var skit trött och sen så var det träning.
Men att de hände inget speciellt, allt var precis som vanligt. Idag så har det inte heller hänt något,
har bara varit trött...Och nu ska jag försöka blogg varje dag, bara för att jag är snäll med LINA!♥
Så nu ska jag försöka.NI får gärna kommentera om de är något speciellt ni tycker att jag ska skriva om(:

Och i morgon så börjar vi med ute gymnastik, de är inte roligt, och efter skolan så är det fotbollsträning, de är tummen upp! Och på söndag så har vi vår första upplansserie match, många tummar upp för de, ska bli skiit roligt!
De var allt jag hade att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0